Thursday, October 18, 2007

malko na balgarski...

Veche zapochnah da broq neshtata koito shte mi lipsvat. Obache, nqkaksi ne moga da gi izbroq. Milosta, Lubeznosta… kak se broi tokova neshta?

Chustvam se tolkova kasmetliva che po vreme na tiq 2 godnini se zapoznah s mnogo hubavi, inteligentni i mili hora. Ponqkoga, imam chustvato, che nikoga prez jivota si, ne sam bila povecha obichena ot sega. Otvaraiki rutseto, bulgarite v Pernik sa mi prieli kato chast ot semestvoto si. Osobono kato mislq za samestvoto na moqta sutrudnichka, razbiram koklo veliko neshto e da vzimash nqkoi kato dopulnitelen chlen na samestvoto si. Nadiavam se i na tqh da razbirat kakvo sa napravili za mene. Dumite ne mi stigat… me moga da obisnq do kakva stepen sam blagodarna. Sled tiq 2 godini, taka se chustvam kato u doma ci, che na mene mi a muchno da si hodq.

Istinata e, che sam si izjiviala bezbroini ujasni neshta- nai-veche tova ojesh e na blogodarenie na Korpusa i lipsvaneto na jelanie da razbirat kavo stane (osobono kato tova neshto predstavlqva neshto “neconfortno” da napraviat.). Znam kakvo e da se usetish opasnosta u doma si. Izjiviqh mnenieto ot drugi che sam mursaliva i che ne iskam da se opravq neshtata sama. Chesto se chustvah samotena, bez nadejda, oburkana i poburkana. Borih se za neshtata koito na drugite ne im se struvashe da napravq- imam predvid che vqrvam che vseki idin ot nas trabva da ima shans na ranvo da usepqm, osobono horata ot multincva.


Osven tova, kakvo nosq v sebe si? Poraznah- povecheto otkolkto po-malko. Pokajah na sebe se che moje i izik da naucha. Prikarvah vremeto i migove kakto tribva- kakto idvat, ne kato sustezanie- koi kolkoto moje. Razbiram, che chuvek naistina moje da vuzdeistva ha rezultatite na nashiq jivot, ili puk da okazva vlianie na nqkukvo promiqna kum dobro. Naistina, tolko mnogo neshta moje da napravim koito pomagat na horata…. Da stanesh obiknoven dobrovolets i da uchasvash vuv pochistvane v kvartalniq park…
chao Bulgaria! Vinigi shte se gordq s Vas!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home